Sista påskröret klart

Nu får det vara nog med papperspysslande på pringlesrör för en stund. Dels börjar fantasin ta slut och jag har idag varit på Trädgårdsmässan och inspirerats av nya gjutformar. 
 
Jag skulle även önska mig lite bättre vårväder så man kan få ligga på alla fyra i rabatterna någon dag. :) Köpte några riktigt fina liljelökar idag som det ska bli jättespännande att få se växa och blomma i sommar. 
 
Imorgon blir det att besöka posten så jag kan posta alla påskrör som ska upp till norrland :)
 
Nu ladda och vila inför en tuff dag imorgon, ska till Stresskliniken för att få veta ifall jag blivit antagen eller ej imorgon em. Kommer nog klämma varenda uns energi ur min kropp och knopp. 
 
Vink vink!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0