Vackert men rätt så jobbigt

Idag var det frusna vindrutor, något jag börjat vänja av mig. Men det är klart att vi behöver några fler av det slaget innan våren får övertag. Eftersom detta är  min dotters födelsedag "Hipp hipp hurra" så vet jag att det förra året snöade denna dag så lite frost gör inte så mycket. Särskilt inte när det är så här vackert. 
 
 
Efter att ha lämnat barn på skolan så blev det en sovdag för mig. Var fortfarande helt utmattad efter gårdagens urladdning. Sov fram till 1-tiden för att sedan gå ut o sätta mig i solen men byxbenen uppdragna :) Riktigt skönt! Undertiden jag njöt i solen så skrapade jag äggskal ifrån mina cementägg. Efter ett tag kom äldsta killen hem och ville ha lite "Linda-tid" så vi åkte ned till biblioteket och lånade oss lite böcker. 
 
Sambon har idag snyggat till hjärtat som han tidigare var lite missnöjd med så nu är det lika läckert som det knallrosa :) Ser dock lite blåaktigt ut på bilden. Övriga cement- och pappersskapelser är skapade av mig vid tidigare tillfälle, ville dock att äggen skulle få lite sällskap.
 
 
Nu återstår frågan, får jag sova inatt eller har jag sumpat det med all sömn jag redan fått idag? 
 
Vi får väl se, natti natti på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0