Loppat bort en massa grejer.

Var under förra helgen på loppis och visade upp mina skapelser (och annat garagerens) så idag har jag varit tvungen att uppdatera bloggen med alla saker som inte längre finns tillgängliga. Många saker kan jag nog återskapa men inte allt.
Rätt så skönt att få bekräftelse på att fler än jag gillar grejerna jag gör. Att dessutom få tillbaka en liten del av slantarna jag spenderat på material är inte helt fel. 
 
Kolla gärna in mina kategorier SÅLD och TILL SALU ifall du är intresserad. 
 
Inser dock när jag gått igenom hela bloggen hur mycket jag missat att fotografera och lägga upp här. Kanske får bli närmaste dagarnas uppgift.
 
 
 PS. att stå på loppis blir liiiite för mycket för mig. Totalutmattning när jag kom hem *puh* men roligt och givande för självförtroendet. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0