Wine-for-two fler varianter och färgkombinationer

Dessa säljer så bra så jag har nu börjat göra dessa av de vinglas som finns kvar. 
 
Priset för denna unika present är 200:-/st (dvs 2 vinglas med betongfot och presentförpackning (av trä) som rymmer en flaska vin/saft/champagne eller vad du nu vill. Ev frakt betalas av köparen. 
 
Ta chansen att beställ idag - på lördag ställs de annars ut på loppis. 
 
PS även den rosa med fjärilar som jag visade upp häromdagen finns ännu kvar. 
 
Uppdatering: Den lila i  mitten är nu såld och ligger på posten till Hössjö. Hoppas du blir nöjd Kicki :)
 
 
kicki
2015-05-19 @ 17:31:45

Hej Linda har du kvar dom lila jag vill köpa dom om de går ? Men hur förpackar å skickar du eller har du vägarna upp till Umeå nån gång i sommar spelar ju ingen roll när jag får dom Hör av dig kram kram

Svar: Får packa det i massor av mjukt då jag inte tror jag ska upp i sommar. Ska klura ut något bra att packa det i så kommer det lila set:et med posten till dig. Kramar tillbaka :)
Linda

kicki
2015-05-19 @ 21:35:30

låter jättebra har du swish eller konto å sätta in pengarna på :D

Svar: Jag har båda, du får veta när du fått paketet så jag vet ifall det kommit fram helt :)
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0